FAQ

1. Czy na oferowane produkty udzielana jest gwarancja?

Tak, nasze produkty jako całość objęte są 24-miesięczną gwarancją. Co więcej, wybrane podzespoły mogą być objęte gwarancją producenta udzielaną na jeszcze dłuższy okres.

2. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Zamówienie jest realizowane maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych, zazwyczaj okres realizacji wynosi około tygodnia.

3. Czy serwery wymagają przygotowania przed pierwszym uruchomieniem? Czy do obsługi serwerów jest potrzebna specjalistyczna wiedza?

Nasze produkty są wstępnie konfigurowane zgodnie z życzeniem klienta. Zakres konfiguracji obejmuje instalację wybranego systemu operacyjnego, niezbędnych sterowników oraz oprogramowania umożliwiającego wydobycie (tzw. „mining”) kryptowalut, którymi zainteresowany jest zamawiający. Dzięki temu oferowane przez nas „koparki krytpowalut” są w pełni Plug and Play, a tym przypadku wręcz Plug and Mine. Przyszła zmiana kryptowaluty, na rzecz sieci której swą moc obliczeniową udostępniać ma serwer, mieści się w zakresie wsparcia technicznego, którym objęte są nasze produkty przez cały czas gwarancji.

4. Czy istnieje możliwość rozszerzenia wsparcia technicznego ponad okres gwarancji? 

Tak, mieści się to w ramach oferty konsultingu.

5. Czy możliwe jest wsparcie techniczne w miejscu pracy serwerów?

Taki model wsparcia technicznego jest dostępny, jest on jednak uzgadniany indywidualnie z każdym zamawiającym.

6. Czym są kryptowaluty?

W swojej istocie kryptowaluty są rozproszonym systemem księgowym, w którym przechowywane są informacje o stanie posiadania. Do konkretnego uczestnika tego systemu (potocznie „portfela”) przypisana jest konkretna ilość jednostek. Tylko ten uczestnik ma nad nimi kontrolę i może nimi rozporządzać. Jest to możliwe za sprawą zastosowania kryptografii asymetrycznej, czyli jednej z technik szyfrowania, bowiem nad danym „porfelem” kontrolę ma wyłącznie posiadacz odpowiadającego mu klucza prywatnego.